vrijdag 7 juni 2019

Kunstwerk... 

Vanmiddag zou het weer gaan spoken... weer code geel... weer windstoten en de hele ratteplan... Ik was dus voorbereid... ik had de bloempotten uit de wind gezet... en de tuinstoelen klem gezet... Dus... laat maar komen die buien... Nou... ik heb geen klap gehoord... geen flits gezien... en de goot liep niet over... Vandaag waren andere delen van Nederland aan de beurt... Ik vind dat het nu maar eens moet stoppen... dat herfstige weer... met al die weerallarms... over twee weken begint de zomer... Op de foto een bloem van mijn Clematis... ook wel Bosrank genoemd... Het lijkt wel of hij geschilderd is... Vooral die subtiel groene bladnerf op het bloemblad... dat op een puntje uitloopt... zo mooi... zo symmetrisch... En dat hart van de bloem... die meeldraden... een echt kunstwerk... Gewoon gemaakt door de grootste kunstenaar ter wereld... de Natuur... met een hoofdletter...!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten