donderdag 27 juni 2019

Gemeentelijke Rimboe...

Ik ben al jaren in discussie met onze Gemeente over het onderhoud van de groenstrook aan het einde van onze straat... Het is heerlijk hoor... om aan een doodlopende straat te wonen... maar daarom wordt het onderhoud van de Gemeentelijke groenstrook wel overgeslagen door de mannen van gemeentewerken... Het is voor hen heel lastig denk ik om even naar rechts te kijken als ze door de straat rijden... Het krentenboompje wat er ooit neergezet is... is niet meer te zien door de brandnetels,  winde en zuring... Het onkruid heeft inmiddels al een halve meter straat ingenomen... Tegenwoordig maaien we zelf maar de helft... omdat ik anders al het onkruid van de Gemeente in mijn tuin krijg... En ik heb er wat planten neergezet... aan de slootkant staat kattestaart... en verder wat stokrozen... Zeg nou zelf... dat is toch een veel beter gezicht dan die Gemeentelijke rimboe...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten