woensdag 27 februari 2019

Vrolijk... 

Wat geven bloemen toch een kleur aan je leven... Ik zette vanmiddag een pot met viooltjes op mijn tuintafel... en alles fleurde er meteen van op... Mijn schone terras en mijn hooikoortshoofd werden er vrolijk van...  en zelfs Fien de poes sprong op de tafel om even aan de viooltjes te ruiken... Ondanks dat het nog winter is... voelde ik de Lente dwars door mijn lijf gaan... Wat een schaaltje met violen al niet teweeg kan brengen... Vanmiddag draaide de wind al naar het westen... het weer gaat veranderen... Dit was voor mij voorlopig de laatste tuinwerkdag... morgen en overmorgen heb ik andere plannen... en daarna wordt het wisselvallig weer... Voorlopig hebben we wel deze afgelopen mooie dagen mogen meepakken... een stukkie Lente in de winter...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten