maandag 25 februari 2019

Minder...

Op deze zonnige maandag heb ik mijn eerste wilde bij gespot van 2019... Hij kwam aanzoemen en landde op een viooltje... Daar ging hij zich uitgebreid zitten poetsen... denk ik... want hij veegde een paar keer met zijn voorpoten over zijn hoofd... Ook hij genoot van de warmte vandaag... Ik zelf ben vandaag begonnen om de voortuin grondig aan te pakken... heel veel overbodige spullen en prullen liggen klaar om naar de stort gebracht te worden... De voortuin gaat een 65+tuin worden... zodat ik minder tuinierwerk krijg... en meer tijd heb om in de tuin te zitten... Dat wordt wel even wennen... want ik heb altijd graag gewroet in mijn tuin... maar mijn lijf werkt een beetje tegen nu...  Dit jaar komen er dus minder potten met bloemen in de tuin... minder prullaria... minder éénjarige bloeiers... geen buxus meer... dus ook geen snoeiwerk meer... Morgen gaan we verder met minderen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten