dinsdag 26 februari 2019

20 graden... 

Vandaag heeft tuinman Gerard de bloembakken gemaakt... Ja echt... het zijn bloembakken... wij worden hier later dus niet begraven... zoals een buurman voorstelde... Ze worden straks beplant met rozen en lavendel... voor de bijen en de vlinders... En wat was het toch weer een heerlijke warme dag... 20 graden in februari... een echte tuinwerk-voorjaarsdag... de eerste vlonderterrassen zijn weer met hoge druk schoongemaakt... Alleen is het jammer dat ik stik van de hooikoorts... ik nies... snotter... en huil de hele dag... Het lijkt wel of ik immuun geworden ben voor de medicijnen... ze werken voor geen meter meer... En mijn tuinspieren... die de hele winter vrijaf hadden... beginnen ook weer op te spelen... Nog even doorbijten voor mij... zondag gaat het regenen... dan spoelen de pollen weg... en krijgen de spieren weer rust...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten