maandag 4 februari 2019

Metamorfose...

Ik heb mijn kerststuk omgebouwd tot winter/voorjaarstuk... kerstgroen en kerstbessen eruit... samen met het steekschuim... en een jampot met tulpen weer in de schaats gezet... Zo kan mjn schaats nog een paar weken mee... het is tenslotte nog winter... en wel tot 20 maart om 21.58 uur... want dan begint officieel de Lente... Dan begint ook het tuinseizoen weer... ik heb er weer zin in...  Vanmorgen mijn nieuwe  voortuinplannen besproken met tuinman Gerard... het wordt een onderhoudsvrije pensionada tuin... bloembakken met een watergeefsysteem... bijen planten... water voor de vogels... en grind voor de waterafvoer van de te verwachte hoosbuien... De materialen zijn inmiddels besteld... zodra ze geleverd worden gaat Gerard aan de slag... Ik ben heel benieuwd of het zo gaat worden zoals ik het in mijn hoofd heb...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten