woensdag 20 februari 2019

Kriebels...

Door al dat mooie weer van de laatste tijd krijg ik tuinkriebels... en hooikoorts... maar de tuinkriebels overheersen... Toch is het eigenlijk nog veel te vroeg om te gaan snoeien en opruimen... Onder dode bladeren overwinteren nog diverse beestjes zoals salamanders... kevers... en padden... Dus zou ik nu gaan opruimen en gaat het nog vriezen... krijgen deze dieren het nog moeilijk om te overleven... Maar ja... die kriebels... die zijn niet te negeren... Vanmiddag dus toch maar even wezen shoppen bij Intratuin... samen met een buurvrouw... We hebben er een gezellige middag van gemaakt... en violen en primula’s gescoord... Eigenlijk houd ik niet van gele bloemen in mijn tuin... maar geel hoort bij het Voorjaar... van de kleur geel wordt je vrolijk... Morgen poot ik de viooltjes in potten en bakken... en dan maar hopen dat mijn tuinkriebels zich weer even rustig houden...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten