vrijdag 8 februari 2019

Oppasdag...

Vandaag had ik totaal geen zorgen om een onderwerp te kiezen voor mijn dagelijkse foto... ik had een oppasdag en onze kleinzoon was vandaag een gewillig onderwerp... Zodra ik mijn toestelletje maar te voorschijn haalde stond hij al in het gelid... klaar voor de kiek...  Ik kon dus kiezen vanavond welke foto ik voor deze blog zou gebruiken... Het werd de foto waarop kleinzoon trots zijn werkstukken aan mij liet zien die hij op de crèche gemaakt had... Nog geen twee jaar en dan al met kunstwerken thuiskomen... geweldig toch....?  En dan de foto waarop hij er met de pantoffels van zijn vader vandoor gaat... De vloer lag bezaaid met speelgoed... maar hij was het zoetst met de pantoffels van zijn vader... Wat dat betreft is er met "vroeger" niets veranderd...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten