donderdag 14 februari 2019

Kraakhelder... 

Niemand wil met dit mooie weer ziek op bed liggen... Ik dus ook niet...! Vanmorgen dus mijn bed uitgekomen... om lekker naar buiten te gaan... Je knapt in de zon dus tig-keer sneller op dan in een bed... tussen vier muren... Omdat er ook nog gefolderd moest worden voor de HVB... heb ik gelijk maar een klein rondje Goudriaan gelopen... heerlijk...! Manlief heeft op de fiets de rest van Goudriaan gefolderd... want de pap in mijn benen zat me toch wat dwars... Tijdens mijn wandeling zag ik dit tafereel... een stralend... kraakheldere... witte was... op een ouderwetse waslijn die tussen de bomen gespannen was... Ik rook gewoon de tijd van vroeger... van net gewassen lakens die buiten gedroogd werden... Wat zullen de bewoners van dit huis vannacht heerlijk slapen onder deze lakens... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten