vrijdag 26 oktober 2018

Wennen...

Weken is het niet nodig geweest... je poten wassen als je buiten bent geweest... Maar vandaag was het weer hard nodig... de natte poten van de regen moesten weer droog gelikt worden... Mijn katten hebben zo wie zo een hekel aan regen en nattigheid... en gaan zeker niet naar buiten als het regent... Maar er moet wel op zijn tijd gedronken worden uit de vijver en geplast... en dus moesten ze wel naar buiten... Maar goed... na 10 minuten likken zijn ze weer droog... hebben ze weer wat haren van de rui ingeslikt... en kunnen ze over een paar dagen weer haarballen uitkotsen...  Zelfs ik moest aan de regen wennen... ik wist ineens niet meer hoe ik de ruitenwissers van onze auto aan moest zetten... Nou hebben we deze auto nog niet zo lang... en ik had nog niet in de regen gereden... dus dat is een goed excuus... maar toch...  Gelukkig na 5 kilometer lukte me het... toen de bui voorbij was... dat wel...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten