donderdag 25 oktober 2018

Bizar...

Deze éénjarige plant perst er met zijn laatste krachten nog een paar bloemetjes uit... De plant zelf is helemaal kaal... bruin en houtig... en toch staan er weer twee bloemetjes aan... Ook hij had al in de kliko moeten liggen... maar die was vol... Nog steeds nog trouwens... want ik ben ze vergeten aan de weg te zetten.... Omdat manlief nu thuis is... denk ik nog steeds dat het elke dag zaterdag of zondag is... haha... Wat voor bloemetjes dit zijn weet ik niet zeker meer.... het is aan die halfdooie plant niet meer te zien... Ik dacht een soort mini Petunia... Ik hoor trouwens van meer mensen dat afgesneden planten opnieuw zijn uitgelopen en weer zijn gaan bloeien... Ook zag ik een foto van een Camelia voorbij komen die nu in bloei staat in plaats van februari... Bizar eigenlijk... dat de natuur zo van slag is... Volgende week wordt het kouder... zegt men... met kans op sneeuw en nachtvorst... Hopelijk herstelt de natuur zich dan weer een beetje... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten