woensdag 3 oktober 2018

Uithuiszetting...

Wat een gedoe vandaag in de polder... Pa zwaan zette zijn kinderen buiten de deur... Volgens hem was het tijd voor zijn kids om nu maar eens zelfstandig te gaan zwemmen... Met zijn dikke nek plat op zijn rug... en bolle vleugels... ging hij achter zijn twee kinderen aan... Die waren behoorlijk bang van hem... en vluchtten het weiland op... Wat kan een boze zwaan toch een snelheid maken in het water... met een grote boeggolf als resultaat... De kids zwaan snapten er niets van... maanden werden ze beschermd en nu werden ze verjaagd...  Zodra ze het water weer ingleden kwam boze paps er weer aan... Best zielig eigenlijk... Ik heb het ook wel eens geroepen tegen mijn eigen kinderen... dat ik ze buiten de deur zou zetten als ze volwassen zouden zijn...  Maar toen het zover was... streek ik toch weer met mijn hand over mijn hart... Pa zwaan was dat echt niet plan... het was nu tijd en daarmee uit...! Wegwezen...!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten