maandag 8 oktober 2018

Mooi kontje...

Na een drukke dag moest er toch nog een foto gemaakt worden... Dus even kijken door het raam of er wat te zien was... Alleen deze waterhoen zat in de sloot... en omdat hij met zijn achterwerk naar mij toe zat... viel mij zijn mooie kontje op... Het lijkt wel of hij witte warme oorwarmers op zijn staartveren heeft staan...  Het ziet er wel koddig uit... Toch apart dat  watervogels hun eten op verschillende manieren opzoeken... Eenden slobberen kroos... meerkoeten duiken onder het kroos... en waterhoenen pikken in het kroos... Ik ben trouwens heel benieuwd hoeveel mensen op deze blog terecht komen...want als je googled op internet op " mooi kontje " kom je soms op deze blog uit... Ik heb al bewust de blog geen " lekker kontje " genoemd... want dat kan mijn computer niet aan... denk ik.... haha...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten