zaterdag 29 september 2018

Stoppen...!

Ik stop er dus mee... met de buxus in mijn voortuin... Volgend voorjaar gaan ze eruit...!  Ik ben het zo zat om achter die buxusmot aan te rennen... dit jaar wel drie keer laten spuiten en nog vreten de rupsen de buxusblaadjes op... Het kostte me inmiddels al klau.... eh... handen vol met geld voor gif... waar ik eigenlijk op tegen ben... Ik weet dat de buxus niet dood gaat... en volgend jaar weer uitloopt... maar ik vind het nu geen gezicht... Buxus hoort groen te zien en niet geel... zo als nu... Het besluit is dus genomen... maar één stuk mag blijven staan... Daar gaan ze ooit graven als er glasvezel komt... en dus heeft het geen nut om daar nu te gaan renoveren... Ik heb nu heel de winter de tijd om na te denken over een nieuw voortuinplan... Het wordt wel 65 plus natuurlijk... met weinig onderhoud...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten