vrijdag 28 september 2018

Stille aanbidder...

Het was even wennen vandaag hoor... wat een koud windje waaide er... Geen weer om buiten te zijn... hoewel de zon wel scheen... Achter het glas zag de wereld er zo vriendelijk uit... maar uit de zon en in de wind....brrrrr.... Binnen blijven dus... maar dat was geen straf voor mijn stijve tuinspieren... die kregen vandaag de kans om even bij te komen...  Vanavond zag ik deze roos op mijn picknicktafel liggen... de New Dawn... een klimroos.... Deze gekkerd is door de kieren van de tafelplanken gegroeid... en is nu dus geen klimroos meer... maar een ligroos... Hem terugtrekken lukt niet meer... dan beschadig ik hem... Hij heeft ook nog een knop... dus laat ik hem maar liggen...  Eigenlijk is het wel een leuk gezicht... het is net of iemand hem voor mij heeft neer gelegd.... Als de buren nu maar niet denken dat ik een stille aanbidder heb...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten