zaterdag 22 september 2018

Oogst...

De foto heb ik gisteren gemaakt... toen het nog zomer was... Vandaag is het herfst en was het geen weer om foto’s te maken... het regende te hard naar mijn zin... De foto toont onze perenoogst... Twee stuks... één redelijk klein exemplaar... en één gedrocht... Deze lijkt totaal niet op een peer... hij lijkt trouwens nergens op... De rest is er door de droogte voortijdig afgevallen... Ik heb nog geen idee wat ik met deze oogst ga doen... opeten zo wie zo niet... ik ben allergisch voor steenvruchten... Stoven ook niet... ik heb geen klein pannetje... en de veiling keurt gedrocht zeker niet goed voor verkoop aan de supermarkt...  Ik denk dat ik maar een " herfstschaal " ga maken.. met alle vruchten en bessen die in mijn tuin groeien... met peertje en gedrocht als basis... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten