vrijdag 14 september 2018

Ontbijttijd...

Vanwege verplichtingen... eerder gedane afspraken... een condolatie... de opening van de nieuwe expositie in Het Voorhuis... en een feestje... zijn we even een paar dagen thuis... Maar zondag vertrekken we weer hoor... Er schijnt nog een zomerse week aan te komen... en die willen we nog even meepikken... Vanmorgen werd ik in mijn eigen polder wakker en zag dit tafereel... een buizerd bij zonsopgang... zittend op een paal... kijkend naar een paar kieviten die op het weiland hun ontbijt aan het zoeken waren... Waarschijnlijk zag de buizerd in hen zijn eigen ontbijt...  Ook een zilverreiger was op jacht... En dan die grondmist en die geur van de morgenstond... Ik vraag me nog steeds af waarom het overdag nooit zo lekker ruikt als ‘s morgens vroeg...  Zou het komen omdat mijn uitgeslapen verse neus nog geen andere geuren geroken heeft... Ik heb werkelijk geen idee...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten