woensdag 8 augustus 2018

Verademing...

Wat een verademing dat het niet meer zo warm is... Afgelopen nacht heeft het wat geregend en vandaag kwam de wind uit het westen en bracht de zo lang verwachte verkoeling... voor mij dan hé... Vanmiddag ook weer de zonwering omhoog gedaan... ik kreeg gewoon zere ogen...zo licht was het in de kamer... In de wetering zaten vanavond twee jonge waterhoentjes... die op zoek waren naar eten... Dat het jonkies waren was te zien aan hun nog bruine snavels... Volwassen waterhoenders hebben rode snavels... Of ze uit hetzelfde nest komen betwijfel ik... de één is veel groter dan de ander... Of het zijn broer en zus... en is het broertje groter dan het zusje... Weten zal ik het nooit... maar ik vond het wel een heel lief stelletje...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten