vrijdag 31 augustus 2018

Mijlpaal...

Gisteren heeft mijn geblog een leuke mijlpaal bereikt... Inmiddels zijn mijn blogs meer dan 100.000 keer gelezen... door mensen van over de hele wereld...  Het staatje aan de rechtse kant geeft het aantal lezers weer.... die deze week mijn blog gelezen hebben en waar die lezers wonen... Wat begon als een soort dagboek voor mijzelf... als herinnering aan mijn wilde tuin die op de schop ging omdat ik steeds meer moeite had om hem bij te houden... is nu inmiddels uitgegroeid tot een dagelijkse gewoonte om even mijn bezigheden... mijn gedachten... de natuur en dieren om mij heen... op virtueel papier te zetten... Zolang ik het zelf leuk vind... blijf ik het doen... maar het zal misschien wel minder worden... Vandaag hebben we namelijk nog een mijlpaal bereikt... manlief stopt met werken... en we gaan na 29 jaar "kleine zelfstandige" geweest te zijn onze "oude hobby" weer oppakken... We gaan weer caravannen...! Heerlijk... fietsen mee en vooral de Nederlandse natuur en cultuur ontdekken... Maar daar is natuurlijk ook veel over te bloggen... toch...? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten