woensdag 29 augustus 2018

Lol...?

Op het ogenblik is het geen weer om buiten foto’s te maken... het regent...  Het is prima weer voor de tuin... maar niet voor mijn camera’tje... Daarom wat foto’s van gisteravond... van één van de vijf luchtballonnen die overdreven... Ik vroeg mij af wat de noodzaak is en wat er zo lollig aan is... om je ballon boven een boerderij te laten zakken tot net boven de grond... en de koeien... eenden... en ganzen de stuipen op het lijf te jagen... Ik dacht eerst dat hij ging landen... maar toen alle dieren weggevlogen en weggerend waren... gaf hij gas... en ging hoog de lucht weer in... Ik kon horen aan de geluiden die uit de mand kwamen dat de luchtreizigers heel veel lol hadden om die op hol geslagen koeien... Dit moeten ze maar doen boven een autoweg... kan ik er lol om hebben... sorry hoor... maar ik ben een beetje boos... hoewel ik gek ben op ballonnen... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten