maandag 6 augustus 2018

Eindelijk...

En weer was het vandaag een bloedhete dag... en ben ik dus niet buiten geweest... Volgens de berichten wordt het morgen nog heter... maar voorlopig wel de laatste keer... Vanaf woensdag wordt het wat koeler en komt er regen.... EINDELIJK... want ik ben het behoorlijk zat dat binnen zitten met de zonwering voor de ramen... het was voor mij gewoon een klein donker wereldje de laatste weken... Vanavond de tuin weer gesproeid... en hopelijk voorlopig voor de laatste keer... want ook dat ben ik zat... Ik ben weken bezig geweest om de potplanten in leven te houden... elke avond met gieters en tuinslangen lopen slepen... en uiteindelijk hebben de meesten de hitte toch niet overleefd... Volgend jaar ga ik ontpotten... in plaats van vijf kleine potten... één grote pot met planten neerzetten... Dat wordt dus brainstormen de aankomende winter... welke plant past bij wie... en welke heeft veel water nodig en welke niet...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten