woensdag 10 januari 2018

Wazig....

Vandaag een wat wazige foto...sorry...maar ik had geen tijd om een betere te maken... Ik was druk bezig om ons huis te ontkersten... de meeste versieringen zitten weer in hun dozen...dennennaalden zitten in de stofzuigerzak... de ramen zijn weer gezeemd... nou ja...een gedeelte... en het eetkamergedeelte is helemaal gesopt... Toen ik even in de keuken was zag ik mijn grote vriend zitten... op mijn buxusbol in de voortuin... Het was “mijn” winterkoninkje...of klein Jantje... het gezelligste vogeltje in onze tuin... Zodra ik buiten kom begint hij te roepen... tit-tit-tit... tit-tit-tit...waarschijnlijk uit angst...maar ik denk maar dat hij mij begroet... Dat de foto zo wazig is heeft meerdere oorzaken....ik had geen tijd om scherp te stellen...want Jantje zat niet stil...Jantje is een rap vogeltje... en mijn keukenramen zijn verschrikkelijk vies...kerstvet aan de binnenkant...en gewoon smerig aan de buitenkant... Vrijdag zijn ze aan de beurt... O...en dat bruine ding tussen de struiken was de laatste oliebol... die mogen de vogels opeten...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten