donderdag 18 januari 2018

Bende....

Het weer was vandaag wat onstuimig ... zachtjes gezegd dan.... Mijn achtertuin kreeg de volle laag... en is daardoor nu volledig leeg... Overal liggen scherven van potten en glaswerk... Mijn tuinstel had het heel moeilijk...ondanks dat ik het flink gezekerd had...  Het eerste deel waaide de wetering in.... maar gelukkig ging het nog harder waaien... en waaide het de wetering weer uit... Het ligt nu midden op het weiland van buurman boer... Het tweede deel vloog door de tuin en kwam tegen de schutting tot stilstand...en het derde deel landde in de vijver...samen met de tafel...bijzettafels...en de uv-pomp.... Zelfs de loodzware betonnen parasolvoet ligt in de vijver... en de glazen plaat van de tafel ligt op de bodem... De fauteuil en de hocker waaiden de wetering in...en zijn inmiddels half in de modder gezakt...  Het is nu dus één grote bende rondom ons huis... Zodra de zon gaat schijnen kan ik pas goed zien wat er nog meer van mij op de bodem van de sloot ligt... En voor het verzamelen van mijn tuinmeubelen ga ik buurman boer maar weer eens lief aankijken... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten