maandag 1 januari 2018

2018...

Een nieuw jaar...  Voor mij een jaar waarin ik na 41 jaar weer een salaris krijg... Alleen heet het nu A.O.W... 41 jaar geleden was ik zwanger en kon ik vertrekken bij mijn toenmalige baas... want zwangere medewerksters waren toen niet gewenst bij een bedrijf... Te veel rompslomp en gezeur...en... een moeder hoorde thuis te blijven om voor haar kinderen te zorgen...  Het jaar 2018 begon voor mij op bed...met een vervelend griepje... niet best dus... maar dat gaat wel weer over... Goede voornemens heb ik niet...daar komt toch nooit iets van terecht... Wensen heb ik wel... of ze uit komen is een tweede... maar een mens moet wat te wensen hebben...toch...? En die gelden ook voor al mijn lezers... ten eerste gezondheid, het belangrijkste op mijn leeftijd... schaatsijs... een mooie lente... een prachtige zomer... fijne vakantiedagen... gezelligheid... geluk... en vrede om mij heen, want vrede op aarde zal ook dit jaar wel niets van terecht komen... Voor mezelf wens ik dit jaar veel dieren en bloemen rondom ons huis...zodat er veel te bloggen valt... en heel veel mooie zonsondergangen...!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten