donderdag 23 november 2017

Simpel...

Deze morgen was voor mij een saaie domme huishoudochtend... de middag maakte deze dag gelukkig wat minder saai... met een bezoek aan het breicafe... Op mijn bank in de voortuin staat dit tafereeltje...een letterlijk gevallen engel waardoor zijn vleugels afgebroken zijn... zittend op een bal... Het was de bedoeling dat hij in de vuilnisbak zou verdwijnen...maar door mijn redding is het nu gewoon een lief kindje op een bal... Daarnaast staat een basilicum kruidenpot...zonder basilicum... maar met een zilverstruikje... De basilicum kan nu niet meer buiten staan en dit zilverstruikje wel...dus moesten ze maar van pot ruilen... Samen met het windlicht is het een lief tafereeltje geworden... Straks wat kerstballen erbij...en dan wordt het een mooi kersttafereeltje... simpel toch...?


1 opmerking:

  1. Wat een mooi geheel. Fijn om naar te kijken. Evenmin saai, net als het breicafé. Mijn moeder vond het écht leuk en gezellig. Ze kwam het speciaal even vertellen. Ik heb al 3 weken in mijn hoofd: ik moet erheen. Ben bezig met haken en breien, gisteravond een polswarmer gebreid, al eerder een nekwarmer gehaakt en kleine kerstboompjes, hartjes en sterretjes gehaakt. Mapje met patronen aangelegd, een internet-Pinterestbord aangemaakt, het leuke boek Haken met Studio Hip en Stip gekocht en de haakbijbel en de breibijbel. Verder in Giessenburg bij Knotje wol mijn slag geslagen want alles 50%. En alles van 'vroeger' opgezocht op zolder. En dat is veel! Maar nu nog kómen naar de Multistee. :-)

    BeantwoordenVerwijderen