donderdag 30 november 2017

Helden op sokken...

Vanmorgen schrok ik behoorlijk van een gegil buiten... Raar...want de kinderen zaten op dat tijdstip op school... en op straat was niemand te zien... Zaten er drie buurtkatten in het weiland naast ons huis vreselijk ruzie te maken... De één krijste nog harder dan de ander...  Meestal krijsen katten naar elkaar als er om een krolse poes wordt gevochten...maar volgens mij waren dit “geholpen” poezen en katten... en het is nu ook de tijd niet om krols te zijn... De zwarte kat paste... sloop er gauw voorzichtig vandoor... en ging als een soort scheidsrechter boven op een paal zitten om vandaar het schouwspel te bekijken... De twee anderen bleven tegenover elkaar zitten... allebei met de volumeknop op de hoogste stand... niet om aan te horen... Omdat de wit/zwarte kat een dochter is van onze Fien heb ik ze maar geholpen...en de rode kat weggejaagd...die er als een speer vandoor ging... De zwarte kat bleef heerlijk op de paal zitten...de wit/zwarte kat sjokte weer naar huis... en binnen in mijn huis zaten mijn drie katten achter het raam...met hoge ruggen en dikke staarten dit alles te bekijken.... Wat een helden op sokken...!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten