dinsdag 7 november 2017

Overburen...

Wat een heerlijke dag was het vandaag... Je moest vanmorgen wel ruiten krabben als je met de auto weg moest...maar toen de mist weg was...kregen we een zonovergoten dag... Mijn bammetje kon ik vanmiddag weer buiten opeten... Vanavond kwam de mist weer opzetten boven de sloten in de polder...dus snel even een foto maken van dit “stilleven”... Toen ik de foto goed bekeek zag ik ver in de polder het huis van mijn overburen... En weet je... ik heb geen idee wie mijn overburen zijn... hoe ze heten... zijn het lieve mensen... zijn ze al op leeftijd... of woont er een gezin... Het enigste wat ik weet is dat ze agrariĆ«r zijn...want ik zie ‘s avonds wel eens de felle lichten van een melkauto die de melk op komt halen... Eigenlijk best raar voor een geboren Goudriaanse...niet weten wie je buren zijn...ook al wonen ze ver weg in Langerak... Voor hen maakt het waarschijnlijk niets uit wie hun overburen zijn...want vanuit hun huis gezien...hebben ze een hele rij overburen... Te veel om een bakkie mee te doen....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten