vrijdag 24 november 2017

Black-Friday... ?

Hoeveel mails ik vandaag gekregen heb over black-friday was niet meer bij te houden... De hoogste kortingen werden mij aangeboden... werkelijk alle winkelketens in Nederland hebben volgens mij meegedaan... Om gek van te worden... Vanavond kreeg ik zelfs nog mails, dat ik nog enkele uren had...om van de black-friday kortingen gebruik te maken... Wat is dat toch...dat we alles uit de USA maar over moeten nemen... valentine’s day... haloween...en nu weer black-friday... Net of dat alles uit de USA heilig is... Nou...ik vertik het om hier aan mee te doen... hoeveel korting ze me ook aanbieden... Als ik iets op een bepaald moment nodig heb koop ik het dan wel... en geen onnodige dingen omdat er veel korting op zit... Voor mij was het vandaag trouwens blue-friday... er zat weer blauw aan de lucht... en dat maakt mij blijer dan al die kortingen die ik vandaag voorbij zag komen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten