maandag 20 november 2017

Complot...

Vandaag was poezenbinnenblijfdag...ze waren niet naar buiten te slaan... Ik ook niet trouwens...dus heb ik geen foto van vandaag... Er was trouwens niets te fotograferen ook...alleen maar nattigheid en daar wordt men niet vrolijk van... Deze foto is van zaterdag...met drie poezenbeesten die niet op mijn bed mogen liggen...maar als ze de kans krijgen...tja...dan zijn ze het zo met elkaar eens... Meestal kunnen ze elkaars nabijheid niet velen... grommen en blazen ze naar elkaar of delen tikken naar elkaar uit...maar als de deur naar onze slaapkamer per ongeluk openstaat... dan wordt er een complot gesmeed... Dan houden ze hun ogen dicht en doen ze net alsof ze slapen en mij niet horen... Als ik ze van bed af boezander (dialect) is hun complot voorbij en vliegen ze elkaar weer in de haren... Rare beesten...



1 opmerking:

  1. wat een geestig stukje zeg, haha. En wat kun jij ook mooie foto's maken, Lia! Geweldig, dat trio!

    BeantwoordenVerwijderen