dinsdag 10 januari 2017

Oorlogswond...

Jansen is thuisgekomen met een gaatje in zijn kop...een mooi kogelrond gaatje... Zou hij soms beschoten zijn...hij loopt namelijk veel in de polder...en daar zijn soms ook jagers actief... En omdat hij bijna altijd in het weiland loopt... heeft de buurt weinig last van hem...en ik geloof ook niet dat iemand in onze buurt op katten zou schieten... Ik zou niet weten wie er een hekel aan Jansen zou hebben...ja.. wat buurtkatten...maar die lopen niet met een buks achter hem aan... Ik heb wat in dat gaatje zitten peuren...maar ik voel ook geen kogeltje... Ik maak zijn oorlogswond nu maar regelmatig schoon met gekookt water...en dat vindt hij helemaal niet vervelend...dus heeft hij geen pijn... Ik kijk het nog even aan...wordt het erger...ga ik de dierendokter bellen...en dat vindt Jansen wel heel vervelend...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten