donderdag 5 januari 2017

Hap...slik...weg...

En het vriest weer 's nachts...dat betekent natuurlijk voor overdag...een heerlijk zonnetje... Voor mij was het vandaag sopdag nummer vier...en ben inmiddels in de keuken beland... De vorige drie dagen heb ik werkelijk alle hoeken van de kamer gezien...en gesopt... Morgen nog wat kleine dingetjes beet pakken...en daarna ga ik de tulpen kopen...en op de foto zetten natuurlijk.... Tijdens een bakkie vanmiddag...zag ik de zilverreiger een vis vangen...volgens mij een baars...maar weet het niet zeker... Hij liep de sloot uit om de vis op het weiland op te vreten...met huid en....schubben... Hap...slik...en weg was de vis....ik zag de vis zo door zijn lange nek glijden... Ik vraag me af of zo'n vis gelijk dood is...of dat hij nog spartelt in zijn maag... Ik keek vandaag weer naar een mooie Planet Earth film...live...vanuit mijn warme huis...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten