zondag 8 januari 2017

Mistiek...

Vanmorgen was de sneeuw weg...gesmolten vannacht... De katten durfden weer naar buiten...wat een helden zijn het toch...bang voor sneeuw... Ze waren gisteren niet naar buiten te krijgen...zodra ik de deur open deed...renden ze naar boven.... Bang...om door mij in de sneeuw gezet te worden... wat ik ooit eens gedaan heb...en dat zijn ze waarschijnlijk dus nooit vergeten... Omdat ze altijd uit de vijver drinken...had ik maar een schaaltje water uit de vijver binnen gezet... Eigenlijk ben ik hartstikke gek...maar ja...ik wil ook weer niet dat ze uitdrogen...en dat ik na een dag...ergens in een hoekje... alleen maar een velletje vind.... Vanmiddag was er in de polder weinig zicht... er hing grondmist... Dat is best mooi... je ziet dan de onderkant van de bomen niet...maar wel de bovenkant... Zou daar het woord " mistiek " van afgeleid zijn....?

1 opmerking: