zaterdag 24 april 2021

Zonnebaden...

Zodra de zon nu schijnt komen de kikkers in de vijver weer te voorschijn... Ik heb ze ook al horen kwaken in de poldersloot... Ook zij zijn op zoek naar partners om voor kroost te zorgen... dat is tenslotte één van de taken van alles en iedereen op onze aardbol... zorgen voor nageslacht... Dit kleine kikkertje is er daar waarschijnlijk nog te jong voor... die zat heerlijk naast zijn grote stenen broer te genieten van de zonnestralen... Hij wel... ik vond de stralen niet warm genoeg om stil in te zitten... ik ben dus maar aan de zijtuin begonnen... alle planten moeten eruit getrokken worden... Daarna gaat er donker plastic over zodat alle onkruid zoals winde en muurt verstikken... en ik volgend jaar een onkruidvrije border heb... hoop ik... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten