woensdag 21 april 2021

Gebroken Hartje...

Jammer van de wind vandaag... ik vond met geen mogelijkheid een plek rondom ons huis om buiten te zitten... Dus dan maar binnen blijven... Op de foto mijn Gebroken Hartje of Tranend Hartje... pas gepoot op een klein stukje grond dat ik weer ingericht heb als border... Ik mis nog steeds mijn wilde tuin van jaren geleden... deze ene vierkante meter moet dat gaan compenseren... Omdat de plant pas gepoot is heb ik hem vanmiddag water moeten geven... de druppels bleven als tranen aan de plant hangen... zo mooi symbolisch... want wij voelen ons ook een beetje verdrietig... Vanmiddag hebben wij samen met de huisarts van (schoon)-moeder het besluit moeten nemen om moeders naar het Hospice in Graafzicht te verhuizen... Het gaat niet meer... het zelfstandig wonen met alle hulp die we konden bieden... Ze heeft nu echt verpleging nodig waar wij niet voor opgeleid zijn... De laatste fase komt er nu aan... en ze heeft er zelf gelukkig vrede mee... 97 jaar is ze zelfstandig geweest... We gaan nu proberen om het haar in haar laatste maanden pijnvrij en zo comfortabel mogelijk te maken...



1 opmerking: