woensdag 7 april 2021

Paardenboer...

Wij zitten deze week dus op een boerencamping... dit keer niet bij een melkveebedrijf maar bij een paardenboer... In de stal lopen 37 nog jonge paarden... die later dressuurpaarden moeten worden... Niet allemaal hoor... maar sommigen van deze kudde worden uitgekozen om opgeleid te worden tot dressuurpaard... Ik heb eigenlijk niets met paarden en heb er ook totaal geen verstand van maar Anky van Grunsven en haar paard Salinero ken ik wel... die deden ook aan dressuur... Zulke paarden moeten het dus worden... danspaarden... en die schijnen heel duur te zijn...Volgens de eigenaar ligt de prijs van zo’n paard dan ver boven de ton... Er staat hier dus voor een kapitaal aan paarden in de stal... Ik durf er amper naar te kijken... laat staan ze te aaien... bang dat ik iets beschadig... Mijn reisverzekering zal paarde-schade niet vergoeden denk ik...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten