vrijdag 23 april 2021

Verloren...

Nadat de mist opgetrokken was kregen we een zonnige dag... met wel nog steeds een noordenwind... En die voelt nog niet erg warm aan... Vanmiddag vond ik op ons gazon een vleugel... zo te zien verloren door een mus... Ik heb de vleugel maar bij de struiken gelegd waar de mussen altijd zitten... zo is hij goed terug te vinden door de mus die hem verloren heeft... Ik neem aan dat die mus hem wel terug wil... het vliegt namelijk erg lastig met maar één vleugel... Maar alle gekheid op een stokkie... er is dus een moord gepleegd in mijn tuin... op een mus... Ik heb mijn katten eens flink ondervraagd... maar die keken heel onschuldig... Het kan ook die sperwer geweest zijn die regelmatig door mijn tuin zweeft... Ik neem aan dat de dader zich nooit zal melden... dat de moord onopgelost blijft... 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten