woensdag 10 maart 2021

Morgenrood...

Vandaag klopte de spreuk wel: morgenrood geeft water in de sloot... want wat een schitterende zonsopkomst hadden we vanmorgen...  De opkomende zon  kleurde de lucht vuurrood... heel jammer dat mijn batterij van mijn camera’tje leeg was na mijn eerste foto... Die foto was ook nog eens niet heel scherp met weerschijn van mijn raam erin... Dat zal je net zien... is er wat moois te fotograferen... lukt het niet... Na mijn eerste foto kleurde de lucht steeds roder... maar helaas... mijn volgers moeten het dus met deze foto doen... Inmiddels regent het dus... goed voor de mest op het land... zijn we de geur ook gelijk kwijt... Hoewel... Jansen onze je weet wel kater heeft vandaag in het weiland gelopen... de geurkaarsjes branden weer...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten