vrijdag 19 maart 2021

Energie...

Er zijn van die klussen die je maar voor je uit blijft schuiven... week na week... Vandaag moest het er maar eens van komen... dacht ik... de zolder opruimen en schoonmaken... Nu... vrijdagavond... zit ik met een blij en voldaan gevoel in mijn stoel uit te rusten... De klus is geklaard... alleen wat volle vuilniszakken moeten nog weggebracht worden... Ik ben nu best een klein beetje trots op mezelf... weer een grote schrap op mijn to-do-lijstje... Morgen begin ik aan de tuinklussen... eerst de rozen maar eens aanpakken... die lopen volop uit terwijl de bladeren van vorig jaar er nog aan staan... ook de vijver en grasmat ga ik morgen aanpakken... na die zolder heb ik zowaar energie gekregen... Vanmiddag liep in het weiland de hele familie ekster naar eten te zoeken... ze waren met z’n zevenen... maar ze allemaal op de foto te krijgen lukte niet... Wel deze vijf...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten