dinsdag 23 maart 2021

Longkruid...

Vandaag vond ik het toch nog te koud om in de tuin aan de gang te gaan... Wel heeft Ambrosius het gazon voor de eerste keer gemaaid... Ik zeg wel gazon... maar eigenlijk is het een knollenveld... Elke dag kijk ik of mijn experimentele klaver al opkomt dat ik in de herfst gezaaid heb... helaas nog weinig te zien... Het is te koud nog denk ik voor de groei... of de vogels hebben de zaadjes opgegeten... dat kan ook nog... Wel bloeide vandaag het eerste paarse bloemetje van mijn Longkruid... Het witte Longkruid bloeide al eerder... maar mijn paars-blauw-roze begint nu... Alle planten en bomen bloeien trouwens veel later dan vorig jaar door die vorstperiode in februari... En in onze tuin op het noorden bloeit alles nog later dan laat... Morgen ga ik aan de bak in de tuin... want volgens de weerman gaat de zon schijnen... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten