dinsdag 2 februari 2021

Wipstaartje...

Hadden we zondag nog een heerlijke winterdag... nu zitten we al twee dagen diep in de herfst... Regen... wind... grijs... en heiig... dat is waar we het nu mee moeten doen... Goed weer om te klussen dus... maar wat is het toch lastig dat je even niet snel naar de Karwei kan rijden... Ik moet het dus doen met wat ik nog op zolder heb leggen... Muurverf is online besteld... gewone verf bij Bol.com... en een blokkwast kon manlief... na een oproep op FB... ophalen bij een lieve dorpsgenote... Ik kon dus aan de slag vanmiddag... en het viel niet tegen... moet ik zeggen... ben best al wat opgeschoten... Morgen weer een dag.... Op de foto mijn lievelings vogeltje... het winterkoninkje... Het is alleen zo moeilijk om dit Kleine Jantje op beeld vast te leggen... hij zit namelijk nooit stil... De foto is daarom ook niet scherp... gelukkig is zijn silhouet wel goed te herkennen... aan zijn wipstaartje...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten