donderdag 18 februari 2021

Begin...

Inmiddels gaat de golf weer over de wetering... het ijs is er eerder uit dan het erin lag... In de slootjes ligt er hier en daar nog wel een stukje... maar met de regen van nu neem ik aan dat morgenochtend ook die ijsvrij zijn... Mijn Sneeuwklokjes hebben de sneeuw en ijs overleefd... ze heten natuurlijk niet voor niets Sneeuwklokjes... Mijn Nandina of hemelse bamboe heeft wel behoorlijk vorstschade opgelopen... ik was vergeten hem af te dekken tegen de vorst... Ik ben benieuwd hoe en of hij zich hersteld... Ik ben ook benieuwd of mijn Camellia’s te lijden hebben gehad van de kou... die stonden volop in de knop... Het aankomende weekend ga ik een begin maken met de tuin... alles eens nalopen... snoeien... en opschonen... Het tuinseizoen komt er weer aan... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten