zaterdag 20 februari 2021

Uithangbord...

Bij de eerste lenteachtige dag hoort natuurlijk een foto van lentebloemen... van een Primula... gisteren gekocht bij de Welkoop... Die winkel is namelijk gewoon open omdat ze diervoeder verkopen... Ik had een bestelling gedaan bij Intratuin in Sliedrecht voor viooltjes om af te halen...  maar helaas kon die niet leveren... hebben niets op voorraad begreep ik... En daar wordt dan dus reclame voor gemaakt... bestellen en afhalen... vreemd hoor... Gelukkig hielp Welkoop me uit de brand... want ik wil kleur in mijn tuin... ik wil lentebloemen zien... Vandaar dus deze Primula... met dubbele bloemetjes... een echt uithangbord voor de Lente... Ze zijn te koop in alle kleuren en maten... en blijven zeker tot juni bloeien als je de uitgebloeide bloemen regelmatig verwijdert... een ontzettend dankbaar plantje dus...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten