maandag 22 februari 2021

Keukenhof...

Zo... ik was blij dat ik zat vanavond... Mijn tuinspieren hebben vandaag een flinke knauw gehad na maanden in rust te zijn geweest... Het was fijn om weer een dag buiten bezig te kunnen zijn... er staan nu weer twee groene kliko’s gevuld met snoeiafval... Voor het echte opschonen van de tuin is het nog te vroeg... de bladeren in de perken laat ik nog liggen want daaronder zitten veel beestjes die nog in winterslaap zijn... Vanmorgen mocht ik even met een buurman mee naar zijn achtertuin... om zijn krokussen te bewonderen... Jeee... wat staan er veel... geweldig... en wat een gezoem van bijen en zweefvliegen boven de krokussen... Die eten... om goed op kracht te komen... hun buikjes vol na hun winterslaap... Volgens de buurman heeft hij ooit een paar krokussen in zijn tuin geplant... en volgens hem zijn het net konijnen wat het voortplanten betreft... Vandaag dus geen foto van mijn eigen tuin maar van een stukje Keukenhof bij de buren



Geen opmerkingen:

Een reactie posten