dinsdag 16 februari 2021

Lentegevoel...

En we gaan na de ijspret weer verder met ons “gewone” leven... en dat betekent voor mij dus aan de poets... Want wat is de vloer smerig na de vele inloop van sneeuw en ijs... En ik heb er nog zin in ook... wat niet altijd het geval is... Ik heb namelijk een beetje de Lente al in mijn lijf... Daarom heb ik vanmiddag eindelijk mijn kerstboom buiten maar eens afgetuigd... en ook de lichtjes aan en in de Theewagen zijn opgeruimd... Ik heb zelfs violen besteld bij Intratuin... zodat ik die later in de week af kan halen in Sliedrecht... Dit weekend ga ik de voortuin dus opleuken met violen... heb er echt zin in...  Ook de eenden op mijn foto hebben de Lente in hun hoofd... en in hun lijf... Helaas mislukte de paring omdat er nog ijs in de sloot ligt en vrouw-eend niet diep genoeg kon liggen voor de woerd om de daad te voltooien... Ik denk dat ook deze woerd moet wachten tot het weekend... als al het ijs gesmolten is... en er lente-achtige temperaturen schijnen te komen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten