zaterdag 6 februari 2021

Code rood...

Wat een paniek toch in ons kikkerlandje... om 20 cm. sneeuw en kou... Er werd vandaag volop in de supermarkten gehamsterd... Code rood... we mogen dus niet de weg op... treinen gaan minder rijden... enz... Hoe zouden ze dit gedoe van ons vinden in ScandinaviĆ«... Rusland... Canada... Oostenrijk... Zwitserland... landen waar meters sneeuw vallen... Daar lachen ze zich kapot om onze 20 cm. sneeuw denk ik... en alle paniek daarom heen... Corona is even naar de achtergrond geschoven... alles draait nu om de Siberische week die er aan komt... Ik maak me niet druk... ja over mijn planten die kunnen bevriezen... de mens wikt... maar de Natuur beschikt... toch...? Ik verheug me zelfs op de sneeuw en op de foto’s die ik daar van kan maken... laat maar komen... Op de foto poes Fien... die heeft zich vast ingegraven in haar mandje... lekker warm...! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten