vrijdag 26 juni 2020

Wild...

Het waarom ik blogs ben gaan schrijven was omdat mijn tuin 5 jaar geleden op de schop ging... Ik had een wilde bloementuin die ik eigenlijk niet meer zo gemakkelijk kon bijhouden... Mijn rug en knieĆ«n protesteerden... ik stond eigenlijk met mooi weer meer op mijn kop in de tuin te wroeten dan dat ik in een gemakkelijke stoel in de tuin zat... Dus helaas... ik moest de tuin opgeven en kreeg dus een 65 plus tuin... Dat jaar blogde ik dus nog over mijn oude planten en de aanleg van mijn nieuwe tuin... als herinnering voor “later”... Na dat jaar zou ik stoppen met bloggen... tja... niet dus... het mag niet van sommigen van mijn lezers... Gelukkig heb ik aan de zijkant van ons huis nog een klein strookje tuin waar ik nog wilde bloemen kan zaaien... Vanavond voor de buien snel deze foto’s gemaakt voordat de bloemen door de regen misschien morgen plat liggen... Er groeit zelfs een witte Borage tussen... wit komkommerkruid... Ik wist dat ze bestonden maar had ze nog nooit eerder gezien... en nu groeit hij zelfs in mijn eigen wildebloemen tuintje... naast de blauwe exemplaren...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten