woensdag 3 juni 2020

Opgeruimd staat netjes...

We zijn weer thuis na 6 dagen campingleven... waar we 6 dagen mooi weer gehad hebben... Het eerste wat ik zag was het onkruid in de tuin... Onbegrijpelijk... waar komt dat toch vandaan... de tuin was onkruidvrij 6 dagen geleden... Wat mij ook opviel waren de Rozen... de hele voortuin is één en al Roos... aan de muur en bij de Theewagen bevinden zich nu watervallen van Rozen... en ook alles ruikt naar Roos...  Vanmiddag dus heel de middag in de tuin bezig... niet dat ik dat erg vond hoor... maar het onkruid is weer weg... de lange uitlopers van de Blauweregen en Klimop zijn gesnoeid... de meeste uitlopers van die ellendige winde of pispotjes heb ik uit de grond getrokken... en de uitgebloeide violen zijn opgeruimd... Ook de uitgebloeide bloemen van de Margriet en de Fuchsia zijn verwijderd... Het geeft mij weer een goed gevoel dat alles er weer toonbaar bij ligt... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten