maandag 8 juni 2020

Geen gezicht...

Het was vandaag minder fris dan gisteren... en regen is er ook niet gevallen... tenminste niet in onze tuin... We hebben dus wat klusjes buiten kunnen doen... nadat de maandagse klussen binnen klaar waren...  Op ons schaduwterras staat een oude varkenstrog waar ik éénjarige Lobelia’s in gepoot heb... Helaas heb ik daar stokjes in moeten steken... geen gezicht... maar een andere oplossing had ik even niet... Omdat de Lobelia’s  het prima doen... en inmiddels heel de trog begroeid is... gebruiken mijn katten deze mooie... zachte... lekker ruikende Lobelia’s als slaapplaats... Ik zou het ook doen hoor... zo’n lekker zacht bedje zoeken... maar de Lobelia’s worden er niet mooier van... die worden er hartstikke plat van... en daar word ik niet zo blij van... Vandaar deze “geen gezicht” oplossing... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten