maandag 15 juni 2020

Heimwee...?

Vanmorgen hebben we de caravan weer achter de auto gehangen... en zijn we richting Zeeland gereden... Even weer een weekje rust... niets doen... lezen... en fietsen... We hebben er zin in... Vanmiddag dus voor de tweede keer de voortent opgezet... en ik moet zeggen dat het al beter ging dan de eerste keer... Toch hebben we er alsnog 3 uur over gedaan... met tussenpozen hoor... want was het warm... We zijn allebei zelfs een beetje verbrand... Voordat we vanmorgen wegreden heb ik nog gauw deze foto gemaakt... van onze achtertuin... Stel dat ik heimwee krijg naar “mijn” polder kan ik altijd nog naar deze foto kijken... haha...


1 opmerking:

  1. Dag Lia en Gert,
    Heerlijk weer een weekje ertussenuit! Veel plezier in het mooie Zeeland! Lekker fietsen, door duinen en mooie dorpjes en stadjes! Ik ben gezond jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen