maandag 29 juni 2020

In de hand...

Vandaag bergen werk verzet... vooral achterstallig werk... Want vorige week met die hitte heb ik geen steek uitgevoerd... maar dat werk moet wel ingehaald worden... De hele benedenverdieping heb ik dus vandaag onder handen genomen... werk waar ik normaal drie dagen over doe... Het gevolg is wel dat ik nu helemaal opgebrand ben... en met mijn beentjes omhoog in een stoel hang... In de tuin zijn de Clematissen nu op zijn mooist... Doordat elke avond de sproeier automatisch een uur aan gaat groeien ze als een gek... ze gaan zelfs over de schutting de haag van de buurman al in... Ze bedekken inmiddels bijna de hele schutting... Voor de winter knip ik ze helemaal tot de grond toe af... doe ik dat niet zouden ze véél te groot worden en de andere planten kunnen verstikken... Clematissen moet je in de hand houden... zeker in een kleine tuin... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten